Skupina Auto Palace dosáhla v ČR v roce 2017 rekordního obratu a opět překročila hranici 10 tisíc prodaných nových vozů 31.1.2018

  •  Obrat dealerské skupiny dosáhl výše 5,95 mld. Kč, od roku 1991 další rekordní výsledek v řadě
  •  Celkově bylo za všechny značky skupiny prodáno 10 392 nových vozů
  •  Nejúspěšnější značkou skupiny je Ford, v modelové řadě dominuje Fiesta
  •  Pro 4 tuzemské importéry automobilových značek je skupina Auto Palace nejlepším dealerem (Ford, Hyundai, Mazda a Mitsubishi)
  •  Největšího rozdílu prodejního výsledku oproti roku 2016 (+11%) dosáhla ve skupině značka Volvo
  •  Rekord rovněž v prodeji ojetin: 2917 vozů
  •  Oslovení většího počtu zákazníků z privátního sektoru
  •  Významné ocenění pro skupinu Auto Palace v kategorii Autopojištění

Skupina Auto Palace dosáhla v roce 2017 rekordního obratu ve výši 5,95 mld.Kč, což je nárůst o 2,8 % v porovnání s rokem 2016. Jedná se
o další rekordní výsledek v řadě již od roku 1991. Zásluhu na něm má, mimo jiné, i prodej nových vozů všech automobilových značek ve skupině Auto Palace, kdy se podařilo opět pokořit hranici 10 tisíc jednotek. Konkrétně bylo na český trh umístěno 10 392 nových vozů.

Titul nejúspěšnější automobilové značky ve skupině Auto Palace pro rok 2017 obhájil Ford s počtem 5 359 prodaných vozů na českém trhu, přičemž v oblibě u českých zákazníků dominoval model Fiesta s prodejem 1 880 vozů. Ford je tak s dalšími třemi značkami Hyundai, Mazda
a Mitsubishi nejúspěšnějšími dealery vozů v ČR z pohledu celkového ročního objemu prodejů jednotlivých importérských organizací. Další automobilová značka skupiny Auto Palace, která dosáhla významného celoročního výsledku, je Volvo. Především díky modelům XC60 a XC90 zaznamenala v roce 2017 největší prodejní rozdíl oproti předcházejícímu roku ve výši +11 % za obě prodejní pobočky v Praze a Brně.

Rok 2017 byl u skupiny Auto Palace rovněž ve znamení posílení prodeje nových vozů zákazníkům v privátním sektoru. Tuto skutečnost dokumentuje změna poměru prodejů privátním a firemním zákazníkům z původní hodnoty 25:75 (2016) na 30:70 v roce 2017.

Také výsledky v oblasti prodeje ojetých vozů, které jsou ve skupině Auto Palace reprezentovány značkou AutoPoint lze označit za rekordní. Celkem 2 917 ojetých vozů bylo prodáno novým majitelům, což je navýšení loňského výsledku o 3,1 %. Velkou zásluhu na tomto prodejním rekordu má větší podíl majitelů ojetých vozů, kteří nově využili možnosti výhodného operativního leasingu.

Úspěšný rok 2017 skupiny Auto Palace potvrzují rovněž hlavní ukazatele v oblasti servisní činnosti. Jedním z hlavních kritérií pro roční hodnocení je počet servisních hodin odpracovaných ve všech pobočkách skupiny v ČR. Celkovým počtem 290 655 servisních hodin v roce 2017 došlo ke zvýšení této hodnoty ve výši 3 % oproti předchozímu roku.

Skupina Auto Palace získala také v roce 2017 významné ocenění za oblast Autopojištění v prodeji a leasingu od společnosti Allianz pojišťovna a.s.

„Jsem nesmírně rád, že jsme opět dosáhli v minulém roce takových výsledků, které byly v mnoha ukazatelích na rekordní úrovni. Zároveň je Auto Palace na českém trhu, s pomocí silného zahraničního vlastníka, také představitelem inovativních přístupů. Důkazem toho jsou naše dosavadní aktivity v oblasti aplikace nových alternativních technologií, jakými je například elektromobilita, a s tím spojené nové procesy. Právě v oblasti inovací chceme posílit v letošním roce naše cíle. Jedním z příkladů bude brzký start vlastního projektu v oblasti sdílené mobility, přesněji flotilový carsharing. Víme, že automobilový svět se bude v následujících letech výrazně měnit, a proto ctíme známé přísloví, že štěstí přeje připraveným,“ zhodnotil rok 2017 pan Martin Saitz, Generální ředitel pro distribuci a retail skupiny Auto Palace.

***

O Auto Palace a AutoBinck
Auto Palace Group je součástí nizozemské skupiny AutoBinck založené v roce 1907 v Haagu – jedné z nejstarších automobilových společností na světě. AutoBinck je zároveň jedním z největších nizozemských investorů v ČR. Hodnota investic za dobu působení firmy v ČR se odhaduje
na 1,65 mld. Kč na Slovensku pak 19 mil. EUR. AutoBinck v současnosti působí v 8 zemích Evropy – v Nizozemí, České republice, Slovensku, Belgii, Maďarsku, Polsku, Rumunsku a Slovinsku. V roce 2016 dosáhla skupina AutoBinck obratu přes 1,2 mld. EUR. V současnosti je rozdělena
do 4 divizí: 1) Retail a distribuce vozidel (m.j. skupina Auto Palace), 2) Leasing a financování (Business Lease), 3) Distribuce náhradních dílů,
4) Smart mobility.

Skupina Auto Palace zahájila svou činnost na našem území v roce 1991 jako importér a prodejce automobilů značky Mazda a dnes patří mezi dva nejvýznamnější dealery na trhu v ČR. Za 27 let působení na českém a slovenském trhu skupina prodala 143 981 vozů. Svým zákazníkům nabízí ve svých dvou prodejních centrech v Praze a jednom v Brně, prodej automobilů celkem osmi značek – Ford, Mitsubishi, Mazda, Hyundai, Škoda, Opel, Volvo a Peugeot. Zároveň vlastní dvě pobočky v Bratislavě na Slovensku, kde je prodej a servis zaměřen na vozy značek BMW, Mazda, MINI a Mitsubishi. V současnosti je Auto Palace prodejcem č. 1 vozů Ford, Hyundai, Mazda a Mitsubishi. Společnost zaměstnává kolem 600 lidí ve svých 5 pobočkách v ČR a na Slovensku.

Auto Palace nabízí širokou škálu služeb na každé pobočce. Pod jednou střechou zde zákazníci naleznou zázemí pro výběr a servis nových vozů, prodej a nákup ojetin (AutoPoint), specializované servisní a prodejní místo užitkových vozidel Ford (FordTransit Centrum), servisní zázemí, karosárnu, prodej náhradních dílů a autopůjčovnu (RentPoint). Součástí všech prodejních center jsou autorizovaná servisní střediska vybavená nejmodernější opravárenskou a diagnostickou technologií. Auto Palace je rovněž ekologicky velmi zodpovědná, proto podporuje prodej elektromobilů a vlastní i dvě nabíjecí stanice.