Optimalizace Polestar Engineered

Staňte se součástí světa Polestar

Optimalizace Polestar Engineered dodá Vašemu Volvu maximálně dynamický projev, promění ho ve vůz, který bude ještě zábavnější a bude vyhovovat Vašemu způsobu jízdy.
Doporučená cena optimalizace Polestar Engineered včetně instalace je 28 980 Kč vč. DPH, akční nabídka pro vybrané starší modely již od 18 407 Kč vč. DPH.

Jak to funguje?

Optimalizace Polestar Engineered staví na tradici, v rámci níž experti společnosti Polestar dodávají vozům Volvo prostřednictvím softwarové optimalizace motoru esenci sportovních vozů Polestar. Optimalizací Polestar, díky níž se Váš vůz bude moct pochlubit vyšším výkonem, svižnější akcelerací, lepším chodem automatické převodovky a lepším rozložením točivého momentu pohonu všech kol, lze vybavit nové i stávající modely Volvo.

Optimalizace celého pohonného ústrojí

Optimalizace Polestar Enginered se neomezuje jen na motor – optimalizováno je celé pohonné ústrojí. Zaměřeno na klíčové výkonové oblasti automobilů s důrazem na silnější a vyváženější zážitek z jízdy.

Jaké výhody a zlepšení přinese optimalizace Polestar Engineered právě Vašemu modelu Vám rádi zodpoví naši zkušení servisní technici.

Objednat se do servisu Praha Objednat se do servisu Brno


Vylepšení v šesti oblastech

Optimalizace Polestar Engineered přináší rychlejší odezvu motoru a akceleraci, díky čemuž je Váš vůz výkonnější a dynamičtější.

Výkon, když ho potřebujete

Je podstatný rozdíl, máte-li při předjíždění nebo v jiných situacích, kdy potřebujete okamžitě zrychlit, k dispozici dostatek využitelného výkonu v celém spektru otáček, zejména v jejich středním pásmu.

Pohotové reakce

Optimalizovaný vůz je lépe připraven plnit Vaše požadavky tím, že reaguje na nuance Vašeho stylu jízdy kdykoli se změní dopravní situace nebo jízdní podmínky.

Odezva na sešlápnutí akceleračního pedálu

Optimalizací se zkrátí prodleva odezvy motoru na sešlápnutí akceleračního pedálu. Motor reaguje úměrněji a vůz je hbitější. Toto přináší excelentní výkon a okamžitou akceleraci.

Připraven na zrychlení

Při dynamickém stylu jízdy, např. po klikatých silnicích, jsou otáčky motoru udržovány ve vyšším spektru, a to i při brzdění. Díky tomu je vůz připraven na maximální zrychlení při výjezdu ze zatáčky a na využití plného potenciálu optimalizace Polestar Engineered.

Odezva na uvolnění akceleračního pedálu

Při brzdění nebo okamžitém uvolnění akceleračního pedálu nedojde k přeřazení na vyšší převodový stupeň a nedojde k poklesu otáček motoru. Vyšší otáčky zkracují prodlevu turbodmychadla a poskytují tak lepší připravenost vozu ke zrychlení. Tím je zajištěna rychlejší odezva a vyšší předvídatelnost chování vozu.

Přenos výkonu

Při dynamickém způsobu řízení se počítá každá milisekunda. Čím rychleji je vůz schopný řadit převodové stupně, tím konstantnější výkon máte k dispozici.

Rychlost řazení převodových stupňů

Při každé změně převodového stupně dojde na krátký okamžik k přerušení přenosu výkonu na kola. Čím kratší tento moment je, tím více výkonu je přeneseno, což ve výsledku znamená rychlejší reakce a svižnější akceleraci, kdy to potřebujete.

Kontrola nad vozem v zatáčkách

Přidržení převodového stupně při průjezdu zatáčkou ovlivňuje výkon, napomáhá přilnavosti pneumatik a zvyšuje ovladatelnost vozu. Díky tomu můžete rychleji akcelerovat při výjezdu ze zatáčky.

Přesnost řazení a přidržení zařazené rychlosti

Jakékoli změny převodových stupňů mohou při zatáčení vést k narušení stability vozu. Naše optimalizace tomu brání přidržením optimálního převodového stupně a udržováním vyšších otáček motoru při průjezdu zatáčkou, což mimo jiné znamená, že je pohonná jednotka stále připravena na akceleraci.

Výkon pro zadní nápravu

Při dynamickém způsobu řízení chcete, aby byl Váš vůz co nejvíce vyvážený, přičemž zadní kola zajišťující trakci podporují zrychlení například při výjezdu ze zatáčky.

Distribuce točivého momentu na všechna kola

Standardně je pohon AWD nastaven na přenos většího podílu točivého momentu na přední kola. Optimalizace Polestar Engineered v situacích, kdy je nutné zajistit lepší trakci např. při rozjezdu nebo výjezdu ze zatáčky, přenese více točivého momentu na zadní kola.


Určeno pro modely

XC: XC90, XC70, Nová XC60, XC60, Nová XC40, XC40

V: V90, V70, Nová V60, V60, V90 Cross Country, Nová V60 Cross Country, V60 Cross Country, V50, V40, V40 Cross Country

S: S90, S80, Nová S60, S60, S60 Cross Country, S40

C: C70, C30

Objednat se do servisu Praha Objednat se do servisu Brno

Podobné nabídky