Auto Palace podpořil operní soutěž OPERALIA 5.8.2019
Společnost Auto Palace Spořilov podpořila partnerstvím se světovou soutěží OPERALIA mladé talentované operní zpěváky. Její 27. ročník, konaný v letošním roce v Praze, vyvrcholil závěrem minulého týdne finálovým dnem a galavečerem s vyhlášením vítězů za účasti zakladatele soutěže Plácida Dominga, věhlasného tenoristy, dirigenta a hudebního manažera.
Společnost Auto Palace Spořilov se v rámci zmíněného partnerství s pořadateli soutěže, spolkem Domingo-Mozart-Prague, stala oficiální dodavatelem vozů značky Ford pro tuto prestižní uměleckou akci. Pěvecké klání 40 mladých operních zpěváků z 20 různých zemí, které po pěti soutěžních dnech vyvrcholilo v pátek 26. července finálovým večerem v Národním divadle v Praze, se v minulosti konalo ve významných světových metropolích, jakými jsou Paříž, Mexico City, Tokio, Moskva, Peking, Londýn, Los Angeles a další.
Soutěž Operalia založil v roce 1993 zpěvák Plácido Domingo, který okouzlil světovou hudební scénu svým nezaměnitelným tenorem. Posláním soutěže je hledání a podpora mladých začínajících operních zpěváků, kteří mají účastí v této prestižní akci šanci otevřít svoji pěveckou kariéru. Výkony jednotlivých účastníků ve věku 18–32 let hodnotila v uplynulých dnech odborná porota složená mimo jiné z uměleckých ředitelů významných světových oper a profesionálů v této oblasti.
V letošním ročníku soutěže talentovaných operních zpěváků Operalia zvítězila v kategorii zpěvaček sopranistka Adriana Gonzalez z Guatemaly a nejvyšší ohodnocení odborné poroty v kategorii zpěváků získal španělský tenorista Xabier Anduaga. Cenu publika poté získali ruská mezzosopranistka Maria Kataeva a barytonista Gihoon Kim z Jižní Koreje.
Jménem automobilové dealerské skupiny Auto Palace chci vyjádřit nesmírné potěšení nad partnerstvím a podporou zcela ojedinělé světové operní soutěže Operalia, která se v letošním roce konala v Praze. Jako společnost, kterou v oboru charakterizuje mimo jiné smysl pro inovace a hledání nových forem komunikace s lidmi, jsme velmi rádi, že jsme mohli tímto způsobem společně podpořit i talent nové generace milovníků operního zpěvu,” vysvětlil podporu soutěže Operalia Radek Donner, generální ředitel pro retail Auto Palace Group.