Mitsubishi je v Německu druhou nejlepší značkou ve spokojenosti zákazníků 22.9.2015
Vysoce kvalitní produkty, špičkové technologie a vynikající služby zákazníkům na všech úrovních: v každoročně vydávaném žebříčku spokojenosti agentury "JD Power and Associates" (USA), která je jednou z nejuznávanějších společností pro průzkum trhu, se nyní automobilka Mitsubishi Motors stala jednou z nejlepších v německém automobilovém průmyslu. V aktuálním vydání žebříčku průzkumu JD Power 2015 obsadil tento tradiční japonský výrobce automobilů s logem tří diamantů vynikající druhé místo v OBLASTI spokojenosti zákazníků, a to hned za japonským konkurentem a před jakýmkoliv jiným německým výrobcem či dovozcem vozidel.
Průzkumu JD Power se zúčastnilo 15 000 motoristů, kteří byli dotazováni prostřednictvím on-line rozhovoru na témata, jako je např. kvalita, spolehlivost, přitažlivost a náklady na údržbu. Doplněn byl nový průzkum Index Spokojenosti Zákazníků CSI (Customer Service Index), ve kterém byla hodnocena spokojenost zákazníků s prodejcem, a to od převzetí vozidla až po kvalitu služeb.
"Tohoto vynikajícího výsledku v hodnocení JD Power jsme dosáhli nejen díky našim vysoce kvalitním produktům, ale především díky našim prodejcům, kteří pracují příkladným způsobem pro naše zákazníky a já jim za to děkuji," uvedl Werner Frey, výkonný ředitel Mitsubishi Německo.
Martin Krob, generální ředitel M Motors CZ, k tomu dodal: "Spokojenost našich zákazníků je naším prvořadým cílem, a proto máme z tohoto vynikajícího výsledku nesmírnou radost. Potvrzuje společné úsilí všech dovozců a prodejců automobilů značky Mitsubishi napříč celou Evropou poskytovat prvotřídní služby té nejvyšší kvality."