OCENĚNÍ SUPERBRANDS PRO SKUPINU AUTO PALACE JIŽ POTŘETÍ V ŘADĚ 16.4.2020


Titul Superbrands, který je v České republice udělován po svém obnovení již osmým rokem, získávají značky, které projdou vícekolovým výběrovým řízením čítajícím mimo jiné také spotřebitelský průzkum agentury GfK. Následně má rozhodující slovo expertní komise Brand Council, kterou tvoří profesionálové z oblasti byznysu, komunikace, marketingu, médií a marketingového výzkumu. Rozhodujícími kritérii při posuzovaní subjektů jsou atributy, jakými jsou příkladně budování povědomí o značce, a s tím spojené její inovace či prestiž.

Dealerská skupina Auto Palace získala toto ocenění již v letech 2018 a 2019. Letos se tedy jedná o jeho třetí zisk v řadě. “Ve sportovním prostředí se tomuto úspěchu říká hattrick a my si ocenění v programu Czech Superbrands velmi vážíme. Je to výsledek naší dlouhodobé snahy uspět na vysoce konkurenčním domácím automobilovém trhu. Prostřednictvím Superbrands chceme ukázat zákazníkům a zaměstnancům Auto Palace, že se rozhodli pro silnou a důvěryhodnou značku,” vysvětil Stanislav Perkner, marketingový manažer Auto Palace pro ČR a Slovensko

Oceněné společnosti mohou pro dané období mimo jiné intenzivně využívat značku Superbrands ve své marketingové komunikaci směrem k laické i odborné veřejnosti. Proto také dealerská skupina Auto Palace pracuje s tímto oceněním ve svém komunikačním mixu.

„Vedle tradičního využití v Public Relations jsou například loga Superbrands součástí emailových podpisů všech našich 500 zaměstnanců v ČR, na všech pobočkách jsou vystaveny diplomy, plakáty a ročenky. Loga jsme začlenili do grafiky webových stránek a opatřili jimi také tištěné materiály pro klienty, příkladně letáky nebo prodejní desky. Pro branding menších předmětů, například dárků, máme vyrobené samolepky. Ocenění nám rovněž pomáhá při náboru nových zaměstnanců a během výběrových řízeních na flotilové obchody s korporátními klienty. V neposlední řadě budeme komunikovat ocenění i při letošním otevírání našeho nového showroomu Volvo v Praze – Vysočanech,“ doplnil marketingové aktivity Stanislav Perkner.

Informace o Mezinárodní organizaci Superbrands
Kolébkou mezinárodní organizace Superbrands je Velká Británie, kde projekt v roce 1994 vznikl a z níž se během více než 20 let rozšířil do téměř 90 států napříč 5 kontinenty. V České republice byl projekt realizován již na počátku nového milénia a znovu obnoven v roce 2013. Hlavním cílem projektu je na základě sjednocených kritérií a metod každoročně identifikovat nejlepší z nejlepších značek v rámci lokálních trhů. Proces hodnocení značek se v každé zemi skládá z několika kol. V poslední fázi výběru má rozhodující slovo komise expertů Brand Council, kterou tvoří profesionálové z řad byznysu, marketingu, médií, komunikace či marketingového výzkumu spojení s daným regionem. Ocenění Superbrands získávají značky s vynikající pověstí – zákazníci si s nimi spojují významné hodnoty a mají k nim osobní vztah. Od roku 2014 existují 2 kategorie, které zohledňují zaměření značek na B2C (ocenění Superbrands) a B2B (Business Superbrands). Zatímco první z nich jsou veřejně známé a spotřebitelé se s nimi setkávají den co den v maloobchodním sektoru, podnikatelské značky jsou důležitými hráči ve specializovaných odvětvích průmyslu, zemědělství a obchodu. Organizace Superbrands nabízí oceněným značkám exkluzivní možnost vstoupit do programu Superbrands, který poskytuje na poli marketingu řadu atraktivních příležitostí, jak s tímto prestižním titulem pracovat.

Podrobnosti o ocenění Superbrands najdete zde: www.czechsuperbrands.com